بار ها در مقالات گوناگون به مهم بودن محتوا در سئو تاکید داشتیم و گفتیم که احد از ساختارهای یک سایت سئو شده،محتوای خوب آن است.در این مقاله قصد داریم به صورت موشکافانه روشنگری دهیم که سئو محتوای سایت به چه صورت است.


 


نداشتن محتوای تکراری:

 


این سوژه کاملا روشن است که یک محتوای کپی برداری شده از سایر تارنما ها نمی تواند یک محتوای سودمند و خوب محسوب شود و به رشد سئو وب سایت شما کمکی کند.مهم نیست این درونمایه از یک تارنما معتبر کپی شود یا یک تارنما تازه پیشه و ضعیف.مهم این است که این محتوا پیشتر بدست یک تارنما دیگر نمایه شده و گوگل سایت شما را به عنوان کپی کننده درونمایه میشناسد.پس اندیشه کپی کردن محتوا از هر وب سایتی را از راز خود بیرون کنید.


در اکثر موارد کپی برداری به این شکل دیده میشود که محتوای کپی را با کمی تغییرات در جمله بندی و جابجا کردن جملات در سایت قرار میدهند.در بهترین حالت این نوع محتوا تنها برای سایت شما ضرر نخواهد داشت و هیچ وقت نمیتوان چشمداشت داشت یک محتوا با چنین ادیتی بتواند ربات های گوگل را فریب دهد.الگوریتم های هوشمند گوگل به راحتی متوجه تغییرات شما در متن شده و سایت شما را به عنوان کپی کننده محتوا میشناسند.


البته این موضوع را در نظر بگیرید که در برخی مواقع بیچارگی است محتوای کپی را در سایت پیمان داد.مثلا کپی کردن شرایط پذیرش یک دانشگاه.یا کپی کردن یک سری قوانین بانکی یا شهری که نباید تغییر کنند.در چنین مواردی در انتهای مطلب لینک منبع را پیمان دهید الی از جریمه گوگل در امان بمانید.


 


محتوای پاراگراف بندی شده:

 


گوگل به محتواهایی بیشتر علاقه دارد که خواستن آن برای کاربر آسان تر باشد.فرض کنید شما یک عنوان برای مقاله خویش گزینش میکنید و تمام توضیحات را ذیل این عنوان به صورت پشت سرهم قرار میدهید.این نوع نوشتن علاوه بر نما نامناسبی که دارد و کاربر این نوع ظاهر را نمیپسندد،گوگل نیز علاقه ای به آن ندارد و دشوار تر به این نوع محتواها رتبه میدهد.


سعی کنید محتوای خود را در چند پاراگراف دسته کنید و برای هر پاراگراف عنوان مناسب را انتخاب کنید.دقیقا مانند همین مطلبی که در حال خواستن آن هستید.


 


توجه به تگ های H1,H2,H3 :

 


ربات های گوگل از راه کد ها، مطالب صفحه شما  را فهم میکنند و چه بهتر که ما با بهینه کردن این کد ها به ربات های گوگل کمک کنیم.


هر صفحه از تارنما شما باید تنها یک h1 داشته باشد.h1 به عنوان سرتیتر همه نوشتار شما است و قاعدتا هم هر مقاله باید فقط یک سرتیتر داشته باشد.


با پروا به حجم مقاله شما میتوانید از تعداد یک لغایت پنج h2 استفاده کنید.h2 به عنوان ذیل مجموعه h1 در عقیده گرفته میشود.


تیتر های زیر گردآور h2 را با تگ  h3  پیمان دهید.


توجه داشته باشید که متن همگی تگ ها باید تقریبا  به عنوان اصلی صفحه باشد و گذاشتن متن هایی با مفاهیم بی ربط به عنوان مقاله،میتواند کارایی منفی در رتبه بندی صفحه شما داشته باشد.


سئو محتوای سایت


 


قرار دادن تصویر برای محتوا:

 


برای هر درونمایه حداقل یک تصویر قرار دهید.متن حائز تصویر مخاطبان بیشتری را جذب میکند و رضایت ربات های گوگل را نیز به دست می آورد. در

 آموزش سئو وردپرس رایگان البته پروا داشته باشید برای تصویر alt پسندیده پیمان دهید که در نتایج تقسیم image گوگل هم تصویرتان دیده شود.


دقیقا شبیه محتوا،گذاشتن عکس تکراری و کپی از وب سایت های سایر میتواند نتیجه منفی برای شما داشته باشد.سعی کنید عکس هایی را پیمان دهید که تکراری نباشند و یا عکس های موجود در اینترنت را با ادیت در سایت پیمان دهید که تکراری محسوب نشوند.


 


قرار دادن ویدیو برای محتوا:

 


در چهره امکان یک ویدیو پسندیده و جذاب برای نوشتار و محتوای خود قرار دهید.ویدیو میتواند دقایق اکثریت کاربران را در صفحه شما نگه دارد و این موجب افزاریش رتبه صفحه شما خواهد شد.


 


بخش کامنت محتوای خود را پرکار کنید:

 


حتما برای همگی مقالات و محتوای خود تقسیم کامنت را پرکار کنید.در انتهای مقاله کاربران را ترغیب کنید که عقیده خویش را راجع به نوشتار شما بنویسند.


کامنت گذاشتن کاربران و اجابت به کامنت ها توسط شما باعث میشود که صفحات تارنما شما به چهره اتوماتیک آپدیت شده و این یکتا از تاثیر گذارترین فاکتور هایی است که در رتبه بندی صفحات در عقیده گرفته میشود.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : محتوای ,سایت ,محتوا ,گوگل ,دهید ,صفحه ,پیمان دهید ,داشته باشد ,برای محتوا ,قرار دهید ,پرکار کنید ,عقیده گرفته میشود
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نگارگران دیجیتال صداپيشگي کتابخانه حکمت دهنه دکوراسیون چوبی گروه خدمات ساختمانی سون زیرساخت شبکه های کامپیوتری مصالح ساختمانی همچنین شما digital marketing دلنوشته|دل نوشته هایم|گونه های چال دار